Hunden är kär <3

Heej,
Idag o har jag varit på gudstjänst och så har hunden gjort ett försök att bli pappa. HUnden Wilma var som var här idag blev Zack hel kär i <3 Har har i stort sett suttit och gnällt vid dörren ända sedan hon åkte och han kommer nog bli överlycklig när hon kommer igen imorgon :) Om det blir några valpar kommer vi antagligen att skaffa en av valparna så att Zack kan få en kompisn :) Så gullig e ha <3 Han sitter och gnäller hela tiden och jag kan nästan slå vad om att han kommer sitta där imorfon när jag vaknar :P
Här kommer en bild och film på gnällisen :)
<3
Iga min arm som skakar till ibland, var ngt som hade fastnat i min tröja :P
/ Anna <3

Kommentera :D!
Postat av: who?

Hej, följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/en/blog/3051244/tinanjse där isåfall så börjar jag följa dig direkt! :)

2011-11-30 @ 10:06:50
: http://tinanj.se

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0