Hugo :)

Heej,
Nu har jog kommit hem från stallet och har duschat :) Hade Hugo idag på ridningen och det gick super :) Ibörjan va han trög som en sengångare och kändes riktigt slö/tung och kunde nästan inte bära sig själv :( Men efter va hade lösgjort och värmt upp ett tag så blev han jätte fin :) Kom in i fin form och fina skänkelvikningar i mitten - slutet av ridpasset men sen i slutet fick man skänkla på honom lite då han höll på att tappa bjudningen men då sprang han nästan bara iväg på skänkelvikningarna men jag är väldigt nöjd :)
Puss på dig Hugo :)
Idag i skolan skulle vi ha gjort en "muntligt anförande" som våran engelska lärare så fint kallar det fast man ska typ prata om ett ämne framför klassen och man får typ bara ha stödord och typ lite bilder på powerpointen och så ska man prata i ca 5 min och vi skulle ha gjort det idag men vi skulle haft vikarie och inte behöva göra det men då kom våran lärare ändå till lektionen och jag blev typ jätte förvirrad för jag visste inte om vi skulle göra det för isf skulle jag behöva förbereda oh massa sånt men som tur ska vi göra det på onsdag ist. Men vet ni vad jag "forskar" om ??........
Hahahaha hästhoppning faktiskt :P Vilken överraskning :P  Det handlart typ och hoppning och hästar och rätt så mkt om John Whitaker och Milton ;) aja det var typ det ända jag ville säga men jag kände för att skriva "långt" så då tog jag mig friheten och gjorde det :P
Hahahaha jag börjar få lite "natthumor här" Det är nog bäst att jag går och lägger mig nu så vi ses imon :)
Kram Anna <3

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0