Hej Hej och Åhnej :'(

Hejhej nu e jag Anna tillbaks efter att min dator har haft lite damp så att jag inte har kunna logga in här men då har snälla Matilda kunnat logga in och se till så att bloggen inte har varit tom :) Det har hänt en del sedan jag var här sist och det orkar jag inte berätta nu då jag ska sova egentligen men kan berätta att mamma ska på en jobb grej på kvällen så hon kan inte rida så jag får ta hennes plats :) Kulit :) Mer info kommer imon men en sak jag vill berätta för er som inte redan vet så dog  Världsettan Eric Lamazes OS-guldhäst Hickstead efter sin omgång i Veronas VC-hoppning. Så himmla synd så att jag nästan började gråta när jag såg det :'( Synd att det försvinner en så vacker häst från jorden när man nog aldrig kommer få en så fin häst igen *snyft*
Hickstead och Eric Lamaze
Hickstead och Eric Lamaze
R.I.P Hickstead you will always be in our hearts <3
Kram Anna <3

Kommentera :D!
Postat av: Klara. :)

Det är gallet hemskt :'( <3 bra att du bloggar igen :P

2011-11-07 @ 07:52:17
: http://klarasannerholm.bloggplatsen.se

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0