Firar!

Nu är det fredag och skolan är avklarad! För att fira detta drar jag snart till stallet! Vill helst rida ut eftersom vi red inne i onsdags och jag vet inte vad hon gjorde igår.. Men vart, det har jag inte bestämt än.

Förrästen! Hösten har värkligen kommit nu! Det var minus grader imorse och jag fryser i stallet. Vill ta på mig termobyxor i stallet. Men vad ska jag då ha när det är -20°? Och mina tumvantar som jag köpte på ullared vill jag också ta på mig men det får också vänta tycker jag!

Längtade ett tag till vintern men det har väll ändrats rätt så snabbt.. Eftersom jag inte gillar minus grader! Men man frå väl stå ut i 3 och en halv månad till så ska vintern vara slut! Förhoppnigsvis.

Nu ska jag inte prata mer! För nu drar jag till stallet!

Kram Matilda!

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0