En Bekännelse!

Nu ska jag belkänna en sak! Tycker det är jättekul att kolla på alla som matchar sina outfits när dom rider vardagligen! Tycker det är snyggt och coolt att dom tänker på det!

För det gör inte jag.. Jag bryr mig inte ett dugg om vad jag har på mig i stallet typ.. Jag är en, som man kan kalla, slapp tjej. Gillar bekväma grejer! Senaste gången jag tänkte på matchning var nog för 2 år sen. Sen kanske det ändrar sig när jag börjar rida på riktigt! Just nu så rider jag ju bara för att Ada ska gå ner i vikt.. Då orkar iallafall inte jag bry mig om hur jag ser ut. Satsar mer på bra utrustning än fin.

Detta kanske också är lite för att jag inte tävlar. Och när jag tävlat så är det dressyr. Då är det ju vitt som gäller. Kanske har det med saken att göra? Vem vet. Kanske blir ändring snart? Typ när man rider häst och inte köttbulle!

/Matilda

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0