Detta med reflexer

Igår när jag var på Ullared kikade jag ju självklart på reflexerna lite "extra" mycket. Det är ju mörkt ute nu, även om man inte vill det. Det kanske fanns någon rolig reflex. Det fanns inte så mycket som jag just ville ha, men jag såg en svansreflex..

Min första tanke var "gillar verkligen hästen den?". Men nu efteråt har jag kommit på att dom vänjer sig väll och då är det en väldigt smart reflex som kan vara med på uteritter. Så jag sökte efter det på google och fick sen två olika!




















Reflexen som följer med längs "hela" svansen borde vara bäst och behagligast för hästen.
När den andra kanske inte är lika bra och kanske inte så behaglig mot hästen.

Vad tycker ni?

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0