Blir så trött!

Blir lite smått trött när man fixat med en bild för att det ska bli bra och när man skrivit en text. Så klickar man på "spara och pulicera" och så kommer det fram en bild där det står ERROR! Blir så trött då. Så detta är 4:de eller 5:de gången jag skriver om detta! Aja, får väll skriva om det nu då.

Har då varit på hööks precis. Köpte hör och häpna! Haha, jag har köpt ett par skor som jag ska ha till stallet. Jag vet! Jag har ju beställt ett par men dom kan jag ju inte rida i! Och eftersom jag ändå skulle köpa ett par som jag kan ha här hemma också så blev det bra så.

Så dom jag köpte nu har klack vilket dom andra inte hade. Så nu har jag ett par varma skor som jag kan rida i. Och dom andra, i helhet, så rider man ju inte i dom. Så dom får vara till när jag går ut med Ludde!

Och när jag kom till på hööks så tänkte jag först prova ett annat par. Men tusan vad klumpiga dom var! Det var som jägarstövlar nästan! Haha, så då prövade jag ett annat par som var jättesköna! Så det fick bli det andra paret!
Tyckte också att dom var lite "finare"!


Så köpte vi oxå en korg till Ludde. Eller vad man nu ska kalla det.
Han invigede den genom att ta ut kudden och ta dö på den! Förstår inte riktigt hur han tänkte där..
Sen så la han sig i den och myste i den när vi visade lite så han förstod.
Det rolig är att den är igentligen rektangelformad. Men Ludde tycker att det går bäst om man ligger på tvären. Så den ser rund ut men det är den inte..



Så här ser den ut igentligen, fast lite mer kantig!
Och kudden ser lite rolig ut på bliden.


/Matilda

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0