Beställt!

Har precis beställt hem ett par nya skor! Tycker det behövs ett par skor till stallet som är för vintern! Och så har jag velat ha dom ett tag. För modellen är så go!

Usch!
Vill inte inse att det snart är vinter.. men det är ju nu man fattar att det snart är vinter! Fixar vinterskor. Men det är ju bara om 12 dagar, så är det vinter sen! Och sen är ju första advent snart här. Längtar redan till sommaren. Det är verkligen inte kul! Ne! Nu får det bli lite bättre tankar! Får börja tänka på mina skor som snart är på väg till mig!

Ända dåliga med dom är att jag inte kan rida i dom!


Bjuder på två bilder på mig och Anna! (Hoppas det är okej för dig anna)




/Matilda

Kommentera :D!
Postat av: Sara Carlsson

sv: ja, eller han kallas för Specialen, men heter Special Deal egentligen ^^

2011-11-18 @ 21:03:56
: http://carlssonpataket.se
Postat av: Anna och Matilda från Ponny o Hestar

Klart det är matilda :)

2011-11-18 @ 22:10:27
: http://ponnyohestar.blogg.se/

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0