Wooohooo :D

Hej :)
Nu har jag sutiit och tränat engelska verb som vi har till imon :) Kul :D Ne -.-' Somna faktiskt mitt i allt :P Wops  ;) Det var nog bara lite för tråkigt :P Inatt kom ju snön och det har ju vart snöbloggskrig hela dan nästan, kul att skjuta men inte bli träffad :P Idag så kikade jag in på Wilmas blogg där vi har blivit veckans blogg :) Tack Wilma <3 Kommer verkligen att göra så gott vi kan för att hålla bloggen på topp och ni får gärna skicka en kommentar med lite tips eller om ni har ngt ni vill att vi ska skriva om på bloggen. Blev inget stall idag då jag sluta SENT och hade läxa. Buu!
Ajaa, nu känner jag att jag sitter och tjatar om ingenting så det är dags för mig att avrunda detta inlägget :P
Tack Wilma för att vi blev Veckans Blogg :)  ( klicka på bilden för att komma till Wilmas blogg)
/ Anna

Kommentera :D!
Postat av: Wilma

Sv; Varsegod ;) Visst ska man till stallet idag ;) Kan du skydda mig från Klaras 21 snöbollar?:)

Kram Wilma

2011-12-07 @ 14:42:24
: http://moshupicku.blogg.se/

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0