Scarf/Sjal

För er som ofta har ont i nacken eller mer så finns det en sjal från Back on Track. Fin sjal som ger bra effekt. Man ska kunna ta på sig den när som helst, var som helst.

Denna skarf ska inehålla rayon med insmält keramik. Så det känns inte att den är till hjälp när man har på den. Smart!

Rayon är konstgjort silke. Första gången man använde det var i sockor 1912.

Så nu kan man få hjälp samtidigt som du är snygg! För jag tyckte den var fin iallafall. Hade själv inte tagit på mig den. Men så är jag ju inte heller den som har skarf. Går bara inte.






Hoppas någon kommer hem snart! Vill till stallet!

Ada ska ridas på. Helst ut. Men efterom jag inte kommer upp förrän sent så är det nog ingen som ska rida ut. Då får det bli inne. För jag tycker det är så tråkigt och speciellt läskigt nu när det är mörkt att rida ut ensam.

/Matilda

Kommentera :D!
Postat av: Emelie

Var gärna med och någon fråga i vår frågestund: http://ourweekday.blogg.se/2011/december/fragestund-med-emelie-och-fanny.html



Ha det super, kram ;)

2011-12-07 @ 16:55:03
: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0