Ushhhh!

Heej,
Måste bara få säga som alla anda, USHHH! Vilket äckligt väder :( Klart :) Idag blir det ingen rolig dag utan läxläsning hela dan eftersom jag var sjuk från tis-fre och fortfarande lite sjuk idag me en kompis kom hem med läxor at mig igår som jag ska gör under helgen. Jag måste också läsa ut en bok som inte äns är så jätte bra  utan bara är flummig så att man nästan inte förstår ngt :( Senare på kvälln ska vi hjälpa em kompis i mammas ridgrupp som har helgarbetslag  denna helgen så då ska jag och mamma åka dit i rengnet och blåsten och ta in och fodra hästar, MYSIGT. Nu får jag fortsätta med läxorna men jag skulle hellre ta och fälla upp ett paraply och flyga iväg till typ ngt varmt ställe.
Ajaa vi hörs :)
Sommarbild från landet i sommras :)
/ Anna

Kommentera :D!
Postat av: sara

Söt blogg!Just nu har jag frågestund på min blogg!Släng in en fråga vetja ;)

2011-12-03 @ 16:12:48
: http://marbellas.blogg.se/

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0