Tips!

Stackars Anna har blivit en tellietubbies. Kan väll få henne skratta lite genom att berätta att jag själv fick en stöt när jag skulle lämna Ada i hagen igår. Ganska stor faktiskt. Blev först rädd och hoppade till. Sen blev jag sur. Sen trodde jag att jag skulle dö. Sen kom jag på vad det vart.. Hehe kände mig lite efterbliven där. Skrattar du Anna?

Detta fick jag bara för att jag var på second saddle i förrgår! Hon är verkligen huur skyst som helst. (Pia som äger affären!) Man får liksom massa rabbater och sånt. Rekomenderar Second Saddle STORT! Litet och gulligt är det.


Och Frisörsalongen brevid är också jättebra! Ska klippa mig där idag ju och då för bara 250 kr!!! Fatta va grymt! Och man kan även fixa naglarna. Min syster fick en skitfin/bra fransk manikyr där. Kan även få ögonbrynen nopprade och bli fixad inför bal mm. Kan även säga då att Pias dotter fixade sin frisyr där. När hon skulle på bal. Hon blev balens drottning! Säger det nåt? Det gör det för mig.

/Matilda

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0