Skäms över mig själv!

Jag är så sur på mig själv! Jag skulle rida idag. Men så kom jag på att det är hoppning när jag kom upp. Så jag både skäms och är sur! Måste ju rida! FY på mig!

Men blev istället mys. Satt i hennes box i en halvtimme och bara satt där. Jag inte äns sjöng/nynnade som jag alltid gör i stallet! Det var jättemysigt!

Ada försökte ofta bita på mina skor. Om det var för att hon var busig eller för att det var mysigt vet jag inte. Tror det var lite både och! Och ibland så la hon huvudet i knät och sov.. så söt.

Och ett tag slickade hon min hand i säkert två minuter i sträck! Undrade ett tag på om hon ville äta upp handen eller nåt.


 

Imon är det pedagogisk eftermiddag så då blir det stallet tidigt! Då ska det ridas och städas lite i stallet! Och duktiga Anna ska förhoppningsvis greja med en design så det passar med snöflingorna! KUL!

/Matilda

 


Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0