Ont :P

Hej :)
Idag har det varit en toppen dag fast det blev sämmre men det va kul ändå :) Kan börja med det bra :) Har varit i stallet ända sedan ca 10.00-14.20 Och har haft helgarbetslag och hjälpt till med massa i stallet ¨:) Hade även köpt Lussebullar till fika och pepperkakor och glögg :) Got  att få i sig lite nytt när man har mockat ca 25 boxar/spiltor och sopat och gjort rent ett helt stall :) Det dåliga var att när vi skulle hjälpe en tjej med att hålla hennes häst medans hon gick och hämtade sina vantar så kom det en traktor/bil med ett släp som rasslade och lät väldigt mycket och hästen blev rädd och slet sig (vi  va i ett inhängnat område så den rymmde inte)  och rev/brände/skrapade upp toppen av mina fingrar så att det bara rann blod :S Trevlig? Nej! Gjorde inte så ont så jag tappade typ känseln men när den kommer tillbaks gör det nog otroligt ont. Så nu går jag runt med ett fult bandage runt 3 fingrar med kompresser eller vad det bu heter :( Set ut som en tellietubbies hand :( Innan mådde jag nästan illa när jjag skulle sätta på kompresser och bandage eller vad det nu heter för det är som stora hudbitar på ändarna som är lika stora som en spelkula som har åkta ev eller hånger svar i bara en lite "tråd" :S Visar igen bil pga att det kan finnas känsliga läsare så jag visar en bild på några tellietubbies ist för att liva upp stämmningen lite :D!
/ Anna
PS. skrev detta inlägg med ett finger så det tog ca en halvtimma :P Så det kommer nog inte vara lika aktiv uppdate från min sida tills jag kan skriva riktigt :( Men ska iaf försöka skriva så mkt jag kan :) .DS

Kommentera :D!
Postat av: Jenny

Omen gud anna :O Stackars dig lille gumman <3 Hoppas inte du får några cm kortare fingrar sen ;) <3

2011-12-04 @ 23:06:27

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0