Nu bär det av igen :)

Heej,
Blir ett snabbt inlägg om dagen och om vad som ska hända nu ;) Idag vaknade jag kl 6 för jag skulle dusha och äta frukosta och massa sånt och cykla till skoaln efter det. Ni som inte känner mig vet inte att jag är världens segaste på att äta så det tar ca 30 min för mig att äta frukost :P Så det blir ändå inte så mkt tid över på morgonen till annat även fast man går upp kl 6:P Idag i skolan var det riktigt najs :) Hade typ inga riktiga lektioner utan bara gympa och svenska och då läste vi bara typ och på engelskan så tittade vi på en film som heter klappjakten på svenska om jag inte minns fel :P Nu ska jag bara skriva klart detta inlägget sen blir det på med ridkläderna och gå till stallet. Jag ska GÅ dit idag :( I mörkret och det tar typ 45 att gå och jag ska ha med mig hjälm och väst dit eftersom jag tog hem det av ngn konstog anledning förra gången. Idag äre markarbete som gäller och vi ska få nya hästar denna gången :P Nu måste jag sticka men vi ses senare ikväll kanske om jag hinner :)
Grym låt som spelas i mina öron 24/7 !
Kram Anna

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0