När?

Heej alla glada läsare :)
Ja, när kommer egentligen snön ? Hos oss i göteborg har det inte kommit då det bara är blött och vind. Om det hade vart några grader kallare hade det varit värsta snöstormen typ :O Hur är det hos er ? Mycket snö eller ingen snö ? Men när snön kommer då brukar det ju vara väldigt kallt och mörkt , eller hur ? Då kan det ju vara bra med en varm reflex jacka eller Ridoverall med reflexer på. För även om din häst har massa reflexer på så hjälper det ju inte dig alls om du rammlar av och hästen springer iväg. För få är du ju kvar där ensam i mörkret där ingen bil kan se dig.  Då är det lika bra att du också tar på dig ett par reflexer innan det är försent. Så mitt tips till er, ta på er reflexer! Även om ni bara ska skritta ner till ridhuset som tar ca 2 min. Hästen kan sticka även då.
Kom ihåg, REFLEXER RÄDDAR LIV!


/ Anna

Kommentera :D!
Postat av: Jeje <3

SYNS MAN inte

FINNS MAN inte



Haha :D

2011-12-01 @ 19:10:07
Postat av: Linn

SV: Okej, krya på dig, jag är själv lite snuvig ..

2011-12-01 @ 19:12:25
: http://kellyochlinn.blogg.se/
Postat av: Evelina

Alltså jag hatälskar reflexer. jag tycker de är fruktansvärt fula, men hellre ful än överkörd.. ;)

2011-12-01 @ 20:36:18
: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0