MUPP

Det regnar ju heeeela tiden! Vet att det inte är kul att höra det i varenda inlägg men jag är ärlig! Det slutar aldrig! Blir lite trött på det efter att det gjort det ett tag.

Idag red jag ut på Ada. Eftersom mina regnbyxor var hemma kunde jag lika gärna gå utan byxor, skor och vantar. Och en regnjacka. Så genomblöt var jag. Och känseln kom inte tillbaka i fingrar och tår förräns jag kom hem.. Och det tar 20 min att åka bil. Då är det ändå varmt i bilen. Börjar tröttna kan man ju säga!

Bilder och mer från Second Saddle kommer imon. Kan inte göra det nu. Bilder mm är på systers mobil.

Och jag fattar inte hur dum man kan va!!! Bokade tid för en klippning. Så ska klippa mig på måndag. Klockan 4. Sen kom jag på att jag ska träna klockan 19.15. Blir trött på mig själv! Men får väll försöka fixa det ändå. Är ju trotts allt bara en tömkörningslektion så jag behöver ju inte rida fram eller nåt. (Tur det)

Men nu får man väll gå och lägga sig. Är jättetrött och ska till stallet imon med ju! Så vi hörs då ;)

/Matilda

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0