Lite coolt faktiskt :)

Hejsan alla underbara människor :)
Var precis inne på TeamSL och kikade runt lite och då hade Linn skrivit in en utav dom 5 ärliga svaren och hon valde min :) Lite coolt måste jag säga ;) (känner mig som en noolifer och blir glad av det :P )
TeamSL inlägget ^^
in kommentar :P
Hahahah :P Jag vet där är lite mobat men ändå :P Inlägget hittar ni HÄR :D
Förresten så fyller min brorsa år idag så har varit ute på middag på en indisk resturang i stan :) Kan säga att maten var LITE stark bara :P Men men. Och idag är det ju bara 4 (om man räknar med idag) dagar kvar till jul :) WOOPAA :) Hoppas iaf på den bästa julen någonsin :) Fast det går nog inte, för vi har ingen SNÖ ;'(
Det är ju så sorgligt :(
/ Anna

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0