Klart :)

Hejsan svejsan :)
Nu har jag kommit tbx från julshoppningen med Lovisa och Jennifer från jeyloo.bloggplatsen.se. Vi var på frölunda och jag köpte julklappar och ett par byxor :) Kulit ;D Längtar sjukt mycket tills imorgon :) Ska ju rida privatlektion med mamma :) Jag ska har Earnie och Mamma ska ha Mr. Darcy. Känns ju bra med tanke på att vi ska rida för en jätte duktig lärare som heter Ulrika och är grym ;) Och dressyr blir det på det passet :) Kom precis på att det är julafton !! OMFG asså vad glad jag blev nu :) Nu ska jag ta och skriva ett inlägg och det super duper bra ridpasset jag hade med Hugo igår, så kolla in här på bloggen lite senare idag så kommer det :)
Jeansen jag köpte ;)
/ Anna <3

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0