Inget stall Betyder Julbak!

Ja, idag är det ju inget stall så jag åkte till börjes. Blev ett par ridbyxor men sen vart det slut på snygga saker.

Sen så hittade jag ett par termobyxor som jag ska hämta nästa vecka. Fanns inga i min storlek. SUCK! För S var för korta. Och XL var för stora. M och L fanns inga.

Sen blev det lite julbak när jag kom hem! Pepparkakor. Hehe.. LÄMNA ALDRIG MIG MED EN HEL PEPPARKAKSDEG HELT ENSAM!! Skulle inte förvåna mig om jag har liiite ont i magen imorgon.. Hehe. Reslutatet blev iallafall hyfsat.

Men imon blir det stallet igen! Och då åker broddar på. Annars kan man ju inte komma någonstans! Både kul och inte kul med snö!

/Matilda

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0