Här!

Säger bara att det är så skönt att ha Anna!! Hon har ju uppdaterat sjukt bra nu när hon vart sjuk! Förstår inte hur får nåt att skriva om.

Ja, för min del har det ju inte blivit så mycket på ett tag nu va.. Men har inte hänt mycket så har inte vetat vad jag ska skriva om. Men nu kan jag ju dra vad som händer resten av veckan.

Imon så rider jag Ada och har även Eddie. Hoppas att någon vill rida ut. För nu förtiden när det är mörkt ute så rider man bara ut på helgen.. Inte kul! Men snart vänder det!

På lördag så är det först stallet. Ada och Eddie då också. Ada hoppas kan gå i skogen. Sen dra hem och göra sig iårning för att "modella" för second saddle. Inte så seriöst. Men så ska vi göra det och så blir det glögg och sånt efter det. Sen direkt till släktkalas.. 2 stycken ska firas där.

Söndag. Stallet och Ada! Kanske får klämma in en himla gudstjänst.. Det tråkigaste jag gjort. Satt och spelade fruit ninja hela tiden. Och kollade på klockan minst 60 gånger (1 timme = 60 minuter).

HOPPAS på bra väder på söndag! Då kanske man kan få låna sin systers systemkamera?!

/Matilda


Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0