FY F*N VILKA IDIOTER DET FINNS PÅ JORDEN!

Igår satt jag och kollade på ett programm på tv:n som handlade om konstiga grejer där det kunde gå hett till. Två av dom hundra grejerna blev jag JÄV*IGT sur över!

Den första var tjurhoppning. Då hoppar dom över tjuren och gör den arg.
Och en gång så hade en tjur brutit ena hornet så den var jättearg för det gjorde ju så ont! Så den hoppade över till läktaren och sprang efter en utväg. (Att en tjur kunde hoppa så visste jag INTE!). Och dom sa hur farlig den var på tv:n mm. FY F*N säger jag bara! Dom ville, hör och häpna(!), DÖDA den stakars tjuren!! Och här satt jag hemma i soffan och ville DÖDA IDIOTERNA som kallar sig människor!
Den andra var om rodeo. Där hade dom LÄRT en tjur att vara arg och hata människor!
Så en gång satt en man som gjort det flera gånger upp och var beredd. Det speciella med denna tjuren var att den hade fått LÄRA sig att hata människor så nu var den som en tickande bomb! Så tjuren ville bara få tag på han som satt på och döda honom.
Mannen hamnade i ett läge som kallades "brunnen" och blev nockad av tjuren. Han blev medvetslös och föll till marken. Där trampade och stångade tjuren mannen. Ingen fick bort tjuren på länge. Efter ett tag så fick dom bort tjuren och fört iväg den skadade mannen.
INTE äns i detta läget tyckte jag synd om mannen som blev trampad. Jag fick så ont i magen av att höra vad dom gör med djuren! IDIOTER säger jag bara! Kan inte sånna här människor bara försvinna!? (GÅ och ** ingen vill ha er!!)



Jag menar. VEM F*N LÄR EN MÄNNISKA ATT VARA ARG HELA TIDEN. Det gör man inte! Det ger bara människan, för det första: Ett DÅLIGT liv!
För det andra: F-A-R-L-I-G! FÖRSTÅR NI DET NU?!(syftar på idioterna med ni!)

Varför måste man behöva lägga ner tid på att vara upprörd av idioter som behandlar djur som maskiner? JAG vill inte det! Men jag kan inte undangå. Sån är jag och kommer aldrig kunna skita i sånt här helt och hållet!

Från en sur och upprörd Matilda!

Ni fattar inte hur upprörd jag är! För jag vill inte skriva allt som jag känner här. Kan bli för mycket för internetvärlden att ta emot…



Kommentera :D!
Postat av: Jennifer :D

Håller med dig! J*vla idioter!!

2011-12-30 @ 10:40:12

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0