Första SNÖN för iår!!

Igår var jag och min syster ute och skrittade. Men vi kom inte så långt för det blev halt så det vart bara och vända igen. Ingen av hästarna hade broddar. Så det var inte så smart att fortsätta.

Så när vi var på väg hem igen så började det SNÖA!! Jag blev så glad. Och det blev bättre! För nu när jag gick upp så var det ett fint täcke av snö ute! Man ser inte gräset! Snacka om att man kan bli glad över snö.

Längar efter att träna hästarna i nästan metertjock snö! Det blir jobbigt för hästen. Och så måste jag åka pulka efter Zlatan. Och så kanske man kan lära Ada att tolka?! Varför inte? Hehe, några grejer jag vill göra innan snön åker bort!

/Matilda

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0