Degdag

Jag har haft en dag fullt av massa deghet! Inget stall. Ända gången man kom utanför dörren var på gudstjänsten. Börjar undra hur värt detta är igentligt. Alltså detta med konfirmation. Men det blir säkert skitkul på resan!

Igår såg mitt shema ut så här:
  • Till stallet kl 8 för att ta ut hästar och göra iårning till Ada.
  • Hem. Ducha och äta frukist.
  • Gå ute med Ludde och Pappa i skogen. Långrunda!
  • Kände mig ju såklart inte så fräsch efter rundan så då blev det att skölja av mig i duschen igen!
  • Gjorde iårning mig och åkte sen till farmor och farfar så vi kollade på kalle anka och sen så var vi där hela kvällen!

Imon blir det stall och ska se hur Ada är i ryggen. Hon hade tydligen haft lite ont i vänster sida. Tror det var vänster. Men det märker jag ju, eller alltså självklart hoppas man ju på att man inte märker det! För då har hon ju inte ont i ryggen.

 

3 bilder från promenaden igår!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/Matilda

 

 

 


Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0